Rappelando al inframundo (descenso de un pozo de 20 metros)

7
130

Como sabéis procuramos no perder el ritmo de exploración subterránea que empezamos hace unos años con la realización del documental As Catedrais do Silencio. Pues bien, este año poco a poco, descubrimos lugares nuevos y apasionantes. Como el descenso de este pozo de aprox. 20 metros por parte de Javi y Óscar para explorar las galerías que se encontraban en su fondo.  El descenso es absolutamente espectacular, las paredes resbaladizas, lloviendo con muchísima intensidad… El vídeo está absolutamente en bruto. Y me parece la mejor forma de acercarse “en vivo directo” y poder sentir con ellos la exploración del inframundo.

Aprovecho para recordar a los AXENAS que con la llegada del buen tiempo, empezaremos a entrenar rappel, progresión vertical, escalada y técnicas de fortuna. Además (sigo recordando) este año intentaremos participar en las actividades de la Federación Galega de Espeleoloxía y del Clube Espeleolóxico Maúxo.

Compartir
Artículo anteriorTritones en el camino
Artículo siguienteAo Pé do lar: memorias de cociña
Desde pequeño siempre fui aficionado a la naturaleza, pasando mis tardes metiendome por donde pudiera en medio del monte y la playa. Así que mi afición traté de hacerla en serio y acabé la carrera de Biología en el año 2003. En la actualidad, estoy realizando la tesis doctoral en el lab. de Biotecnología Vegetal de la Universidad de Vigo. Desde hace tres años presido AXENA, mi trabajo en la asociación está centrado en la coordinación de las diferentes disciplinas que conforman nuestros proyectos, su gestión y claro está, en el área de naturaleza.

7 Comentarios

  1. Si de Wolfram, viches o documental das catedrais Certo???

    Por certo e esto vai para xurxiño, a ver cando organizamos unha actividade de escalada neno

  2. Si, Certo, é de wolfram e de estaño (típicamente atópanse asociados). Nalgúns casos por cuestións de conservación e de seguridade non poñemos as localizacións. No Barbanza foi unha importante rexión mineira e onde nos formamos neste eido moitos de nós (que participamos nestas expedicións subterráneas por toda Galicia); as minas de Lampón (Boiro), de Moimenta (Boiro), de Montañó (Boiro-Pobra), do Camiño Ancho (Pobra) e por suposto as de San Finx (Lousame) son un bo exemplo dun interesantísimo patrimonio cultural, relacionado con presos políticos da guerra civil, espionaxe e contraespionaxe na II Guerra Mundial… etc

  3. Ya no me acordaba de cuanta agua caía en aquel pozo… Las paredes por momentos parecian cascadas de un río.
    Jose Luis mañana se lo recuerdo personalmente que yo estoy muy interesado en esa actividad de escalada.

  4. Si, claro que o vimos, e o recomendamos no seu día na nosa páxina. Graciñas polas aclaracións, é simplemente para manexarnos (non fai falla que poñades as coordenadas gps, a nós con saber que é por aquí bástanos, o asunto era non meter a pata e poñer un vídeo, poñamos por caso, de Andalucía).

    O que contades da Historia das minas e demais: xa sabedes que escribe en Certo Xurxo Ayán, e está con ese asunto, entre outros. E nós tamén somos daquí. Un dos primeiros entrevistados en Certo foi José Lojo, o Beiro, dos primeiros fruteiros de Galicia, de Moimenta, e as fotos que lle fixemos nunha finca de kiwis foran antes terreos aproveitados para o wolfram… Mesmo nos contou historias que non sabíamos de familiares nosos á busca dese mineral. É todo un patrimonio etnográfico que hai que rescatar para que non se perda cando morran os vellos.

Dejar respuesta

Please enter your comment!
Please enter your name here