Los Bloggers de Axena

Artículos y noticias sobre el medio ambiente

Jornada “Os humidais conectannos a todos”

Os remito la información que me enviaron:

Prezado/a amigo/a:
O  mércores, día 4 de febreiro, terá lugar no Castelo de Santa Cruz (Oleiros) a Xornada “Os humidais conéctannos a todos”, que organiza o Centro de Extensión Universitaria e Divulgación Ambiental de Galicia (CEIDA) xunto coa Unión Internacional para a Conservación da Natureza (IUCN) e o Instituto de Biodiversidade Agraria e Desenvolvemento Rural (IBADER).
A actividade, patrocinada pola Dirección Xeral de Conservación da Natureza da Consellería de Medio Ambiente e Desenvolvemento Sostible da Xunta de Galicia, xurde para dar a coñecer un exemplo de xestión de humidais empregando unha ferramenta de conservación como é a Reserva da Biosfera, que fomenta o aproveitamento sostible dos recursos de xeito que estes poidan seguir utilizándose polas xeracións futuras.

Ademais, e no marco da xornada, inauguraráse a exposición Terras do Miño. Reservas da Biosfera, na que, a través de distintos paneis, se mostra a flora, a fauna, as distintas paisaxes e hábitats, así como os recursos arquitectónicos e culturais da Reserva, que axudan ó home a comprender a necesidade de conservar toda esa riqueza natural e cultural”.

Aquí podéis ver el tríptico.

Para más información y contacto:

www.ceida.org
educacion@ceida.org

Datos del post

Fecha
Febrero 4th, 2009

Autor
xurxo

Categoría

Etiquetas

5 comentarios a “Jornada “Os humidais conectannos a todos””


  1. cesar says:

    Sinceramente muy pobre la jornada.

  2. xurxo says:

    muy pobre por qué? qué echabas en falta? cuenta cuenta…

  3. cesar says:

    La jornada se basaba en el humedal Parga-Ladra-Tamoga, pero se podian haber tocado mas humedales problematicos (A Limia, Gandaras). Al final me he quedado con la sensacion de que ya lo habia visto antes. El DX se rajo, y mando al sub, que no conto nada que no supiesemos, y mas bien se tiro flores sobre planes de conservacion, cuando podiamos haberle preguntado sobre las descatalogaciones de humedales, el AVE Vigo-Oporto, etc etc.
    Lo mismo de siempre..

  4. Boni says:

    Qué me vas a contar. No he ido a esa presentación o congreso, pero sé que, ahora que las elecciones están ahí, todos se han vuelto unos “cagaprisas” y quieren una Galicia limpia e inmaculada.
    No sé si habési ido recientemente por Silleda, pero si vas hacia la “fervenza da Toxa”, tendréis que cruzar un cráter descomunal, por el cual, en teoría, “en el 2009 pasará el Ave y la alta velocidad Santiago Orense”.
    No es raro encontrarse restos de obras (hormigones, vallas, etc..) en medio de bosques, ríos de color marrón casi constantemente…
    Veremos si después del 1 de marzo todavía están en pie esos planes de conservación…

  5. cesar says:

    Si estar estan, pero como dirian en el Tomate. “alguien ha dicho que no va a haber presupuesto para ejecutarlos”, con lo cual un librito muy bonito sin aplicacion practica..
    El AVE Vigo Oporto puede llevarse por delante la ultima parte del LIC Gandaras de budiño e Ribeiras do Louro que se libro de la depuradora.



Deja tu comentario